Tardor de ciutat

noviembre 17, 2009

Baixant aquest mati en bici per Enric Granados m’he adonat que tambè es possible disfrutar de la tardor a la ciutat. Per uns minuts, he deixat enrera la grisor i el caos de la diagonal i m’he endinsat en un carrer d’arbres deliciosament alineats. El sol, càlid i mediterràni, es filtrava entre les fulles dels arbres i tenyia el carrer amb tots els colors de l’estació. Un espectacle natural atrapat dins Barcelona.

Per uns instants no he necessitat música per evadir-me del soroll del tràfic ni de la monotonia del viatge. Per uns instants el temps, les preocupacions, les presses, el futur, el passat, tot, absolutament tot, s’ha aturat. En un món que momentàneament s’ha tornat en càmera lenta, tant sols jo i la bici recorriem  un petit oasis de pau i silenci. Ai com n’és Barcelona, una ciutat que de vegades em supera, però que, en moltes altres, m’enamora perdudament.

3 comentarios to “Tardor de ciutat”

  1. Clara Bassols said

    I love BCN!

  2. alba said

    Ostres i com m’agradava Enric Granados! Des de segon de carrera que vaig estant-hi anant a treballar, quan vaig tenir la bicicleta era fantàstic! M’encantava!

    Jo per instants també m’enyoro…

    • confusedinbarcelona said

      sii a més, recordo perfectament que vas ser tu qui em vas ensenyar aquest camí com la manera més ràpida i fàcil per arribar al centre 🙂 demà al final no podré anar a passar el dia a la garrotxa…jops…però no tardaré en tornar! Muaks!

Responder

