Incidents quotidians

diciembre 3, 2009

Em disposava a anar alegrement cap a classe de ioga quan un extrany fenòmen em va sorprendre a mig camí.

L’incident va ser provocat per un home d’uns 50 anys que estava al volant d’un elegant Mercedes negre aparcat en doble fila. El subjecte en qüestió es va disposar a baixar la finestra  en el precís moment que jo passava pel seu costat. I quan ja em pensava que el bon home em volia demanar alguna direcció, sabeu qué va fer? Doncs es va posar ni més ni menys que a rugir amb un so terriblement animal.

El meu costat més racional em va fer recapitular uns segons i esbrinar si aquells sons acabats de sortir del neolític eren reals o es que jo tenia massa imaginació. Però no, la realitat supera la ficció amics. I quan ja li anava a donar la tarjeta d’algún terapeuta especialitzat en casos crítics em vaig enrecordar de per qué valia tant la pena estar dues hores setmanals dins d’una classe de ioga.

Qué li està passant al món? Es que al final ens tornarem bojos i acabarem tots treient el nostre costat més animal engabiats en cotxes de luxe?

4 comentarios to “Incidents quotidians”

  1. Pink Pony said

    grrrrrrrrrrrrr…Si tothom fes més l’amor, hi hauria menys tensió en l’ambient.

    Juanjo

  2. Nestoroide said

    Jajajaa, una situació divertida ^^

    Solament una cosa:
    “em vaig enrecordar de per qué valia tant la pena estar dues hores setmanals dins d’una classe de ioga” a tu tb et pasaba això o q??? xD

    • confusedinbarcelona said

      Noo jajaja em referia a que sort que pel menys puc estar dues hores setmanals fent ioga, i no passejant pel carrer i trobant-me aquesta fauna jejeje. Quan vulguis t’ajudo amb els teus monólegs!

  3. […] 22, 2010 Companys, l’home del mercedes negre ha tornat. No havien estat al·lucinacions meves en el seu moment, ahir per fi vaig verificar que […]

Responder

