Es busquen hores. Incorporació inmediata.

enero 25, 2010

No us ha passat mai que, de sobte, tot se us multiplica? Acostumats a tenir-ho tot mes o menys controlat de sobte un es troba llegint dos llibres igual d’interessants a la vegada, acceptant tres projectes diferents, interessant-se per igual a aficions completament oposades…Coses que fan que s’acumulin un munt de post-its amb interminables llistes a la paret de l’habitació i de no saber quina marcar com a més important. Imagino que el caos extern deu provenir d’una espècie de desprogramació i desbordament intern, d’expulsió d’adrenalina o ansietat creativa que surt sense control en el moment mes inesperat.

Així em trobo aquests últims dies, motiu pel qual aquest blog ha estat una mica descuidat. Pero avui es dilluns i així es comença una altra remullada setmana; amb el mateix porter que et saluda amb les paraules de sempre, l’autobús que frena uns metres més endavant del que vols, l’estampida del pas de peatons de passeig de gràcia, el sorollet de l’ordenador quan s’engega, els minuts del rellotge que passen a diferents velocitats… Per això, potser en el fons es molt millor tenir el desbordament d’altres projectes que provoquen que cada dia sigui diferent.

5 comentarios to “Es busquen hores. Incorporació inmediata.”

  1. alba danes said

    Laureta! és fantàstic quan et passa això…. el problema ve quan t’adones que no ho pots fer tot… però cal organitzar.se!
    Però la sensació de tenir moltes coses, molts projectes a mi em fa sentir viva i amb ganes de tirar endavant de saber que allò que estic fent en aquell moment m’agrada i que hi gaudeixo!!
    Per cert, has dit una cosa que l’Oriol també diu, ordenador! aiai aquests de barcelona, què us passa a la llengua? ordinador s’escriu amb i defensem les i! 😉
    Patonàs!

  2. confusedinbarcelona said

    cawen! ja he caigut en la trampa una altra vegada!! Una abraçada!!

  3. Juan said

    Además esta semana la gente de El Terrat se ha mostrado especialmente generosa a la hora de encargar deberes… aunque en mi caso es lo único que tengo que hacer en toda la semana, creo que mi situación es bastante distinta a la tuya…

  4. jaume said

    m’agrada aquesta descripció
    i sí, estic d’acord amb les dues, els moments millors de la meva vida sempre han estat marcats per aquest desbordament, de fet aquest soc jo “at my best” (ho sento per l’anglès però em passa que de vegades les millors expressions no les trobo en le meva pròpia llengua, suposo que els passa això a tots els exiliats, però ens entenem car tots estem bastant anglesificats)
    i m’agrada aquest ull poètic pels petits detalls que desenvolupes aquí
    potse te que veure amb la lluna, no? 😉

  5. confusedinbarcelona said

    sisi, no dubto que la lluna hi tingui alguna cosa a veure en tot això 😛

Responder

