Disastrology

enero 27, 2010

I mentre’s escric articles sobre els resultats anuals de l’economia kazaka somnio en un futur on les úniques frases intel·ligibles que escriuré tractarán sobre móns creats a partir de sucre i flexiglas. I així em sento, atrapada com el protagonista de “La ciencia del sueño”, aquell que volia vendre el seu calendari artístic, “Disastrology”, però s’havia de conformar treballant amb la fotocompositora, una màquina gris que feia obres sense ànima. L’única diferència es que les meves mans continuen tenint la mateixa talla i l’aigua de l’aixeta encara no s’ha convertit en una cascada de celofán.

Per altra banda, el sol torna a brillar, com a bon país mediterrani que estem, i tinc la intuició que la pròxima primavera arribarà més maca que mai. Cada dia falta menys perque arribi. Salut i bon dimecres!

4 comentarios to “Disastrology”

  1. Marc said

    Cada vegada més escrius igual que la meva germana. No sé si això és bó o dolent…

  2. jaume said

    m’agrada doncs com escriu la germana del Marc, no deu ser tan dolent

    no he vist aquesta pel·licula

  3. albadanes said

    I jo, en el teu món jugaré i faré fotos al cavall cosit i al mar de paper blau transparent… Avisa’m quan marxis cap aquest món que jo t’hi acompanyo! per cert, m’encanta aquesta pel·lícula!
    Fins aviat Lauryn 😉

Responder

