Sweet emotion

febrero 24, 2010

M’agradaria actualitzar el meu blog més sovint, pero últimament m’estic veient afectada per un nuvolot negre que em deixa el cervell parcialment ofuscat. I així no hi ha qui faci res de profit. Ja veieu, molt ioga i molta història, però segueixo sense saber conèixer del tot aquest misteriós órgan anomenat cervell.

Però no tot són ofuscacions. De vegades es reben esperançadors senyals en forma de bones notícies. D’aquelles que t’alegren els sentits i et fan veure una miqueta de llum al final del túnel. Una d’elles es que un dels meus grups preferits venen en concert a Barcelona. Em refereixo a Aerosmith. Alto! No estic parlant dels seus últims cds, sinó dels antics, dels autèntics. Personalment, l’últim cd interessant va ser el de “Nine Lives” al 98, a partir d’aqui el grup ja es va sumar a l’era dels tops hits edulcorats.

Fa uns 3 anys vaig anar per primer cop a un concert d’Aerosmith ni més ni menys que a Paris. I no es que sigui una gran fan del grup, però em vaig deixar contagiar del tot per una amiga que si que ho es. Així que ens vam saltar un examen de la uni, vam agafar un avió, de l’aeroport corrents cap a l’estadi i just al acabar el concert vam anar a dormir a l’aeroport per tornar a Barcelona al matí seguent. Van ser unes hores intenses on en cada instant ens va passar alguna anécdota que va fer que no tan sols el concert valgués la pena, sinó el viatget en si.

Aquest cop tan sols hauré de fer 15 minuts en metro per veure’ls, però segur que l’espectacle no em defraudarà. Això si, jo no entenc com encara s’aguanten drets a l’escenari. L’Steven Tyler en el fons deu tenir l’edat del meu avi…

Aqui us deixo un videoclip seu que no té pèrdua. Si teniu paciència i aguanteu fins a l’última escena sabreu per que…

Una respuesta to “Sweet emotion”

  1. Nira Tyler said

    Lauryn! a tan sols 15 minuts de casa! Jo alguns més però res comparat amb anar a París! Quina dolça emoció!! hehe
    Bé!! a preparar les cordes vocals per cridar de nou amb el “demon of screaming” i companyia. Sincerament, pensava que mai més tornarien a Barcelona. Quines ganes que arribi el juny!!

    El videoclip és boníssim, però un s’ha d’esperar fins ben bé el final per entendre’l bé. Tot i que té un “error” de muntatge segueix sent molt guapo. ;D

Responder

