Barcelona je t’aime

febrero 26, 2010

Les setmanes passen ràpid, com si alguna cosa important haguès de passar aviat i el temps es volguès avançar. I, de sobte, ja comença el bon temps. L’aire primaveral tan característic del mediterrani es comença a passejar pels carrers de la ciutat. Una ciutat que mai em deixa de sorprendre, on sempre hi descobreixo bars nous, entreteniments, comunitats, histories, secrets amagats. En definitiva, una ciutat que n’alberga moltes altres. I avui em sento orgullosa d’ella.

M’agrada veure la varietat de gent pels carrers, fins i tot els denominats gafapastes em cauen simpàtics, amb el seu món particular de músiques tretes de ves a saber on; de poetes iluminats que s’emocionen parlant sobre el soroll dels camions de les escombraries en tortuosos bars ravalencs. O de la dona exageradament maquillada que parla amb el seu periquito pels camerinos de les televisions. Aquesta ciutat es una festa, sovint estrafalaria i incomprensible pels qui no són d’aqui, però l’essencia es el que s’acaba quedant. Em sembla que aquest cap de setmana em dedicaré a disfrutar-la.

7 comentarios to “Barcelona je t’aime”

  1. Isabel said

    Te entiendo, a mí esta ciudad me tiene enamorada. Creo que me voy a quedar un añito más por aquí aunque sea tocando el piano en el metro.

  2. Alex said

    mmm…. ciutats on faci calor i es jugui al trivial en els bars deu haver-hi bastantes,jeje. Vull dir, que BCN esta be…., pero es pot millorar.

  3. jaume said

    nena, estàs descobrint vertaderament la teva vena poètica eh? molt be
    podries escriure tu una cançó molt millor sobre Barcelona que la de l’Alicia Keys sobre New York: “these streets will inspire you…nananana” no recordo ara massa com va però per aquí no para de sonar i la veritat és que jo canvio d’emisora perquè és que s’ha idealitzat tant ja Nova York i està tan repetit i sobat el tema que a mni ja em fa nàusees, però potser la noia es va aixecar un dia pel matí com tu, contenta i quan va acabar el seu passeig va escriure-la

    així la primavera ja es respira per allà abaix oi? què bonic, ja recordo el sentiment perquè per a quí de primavera res i per New York encara menys crec, per això com Barcelona no hi ha res! o ben poc..

    com algú deia per aquí l’altre dia, s’ha de’afegir el “so far and according to me” a una sentència com aquesta haha però allà parlàven de Paris hehe

    au a passar-ho be, que costa menys quan és com dius

  4. alba danes said

    què són gafapastes? l’aire primaveral també ha arribat a Olot, ara quan baixo amb bicicleta cap al centre ja no em queda el moc en forma d’estelactita! I per cert, quan parles dels camions d’escombraries, ostres se m’ha posat la pell de gallina perquè és un record que tinc de quan era petita… resulta que el camió passava per casa meva a partir de les 12 de la nit i a mi m’encantava sentir-lo, sobretot a l’hivern perquè feia molta i molta fressa (soroll) i a mi m’encantava tot quedava envoltat del sorll del motor i jo em sentia bé 😉

    Un regalet per tu (gravat a un fantàstic bar gracienc)

    MUXU!!!!!

    • confusedinbarcelona said

      albetaaa molt maco el regalet 🙂 doncs gafapastes resumidament son els “modernillos” que van amb les ulleres de pasta,converse, amb un sombreret aixi vinatge, que escolten grups de música molt, molt alternatius jeje i nosee… una mica aixo! a gracia se n’hi troben molts ejej.
      Muaaks!

  5. jaume said

    quina imatge més bella aquesta de sentir-se embolcallada pel so estrident del camió de les escombraries

    suposo que una nit de tempesta amb aigua caient amb violència sobre la teulada, a les finestres i al balcó també causava un efecte semblant

Responder

