Nits d’insomni

marzo 1, 2010

Escric desde la oficina, on em sento com si flotés en un núvol espés. El cap em pesa i no aconsegueixo obrir del tot els ulls. Si pogués em tombaria delicadament a la moqueta i em posaria a dormir tan agradablement. I tota la culpa la te la visita que m’ha fet aquesta nit el senyor insomni.

Vaig mirar l’hora per primera vegada a la 1:30, i d’aqui en endavant, l’obsessió amb aquest objecte creat pels humans va anar creixent. I ja podia buscar totes les técniques possibles, que ninguna em funcionaba. Llegir, música relaxant, cantar mantres, imaginar-me la vida perfecta…fins i tot intentant-me convencer que el temps no existeix, que es un invent de la humanitat, que lo de les 8 hores no es necessari…Res. Insomni.

I el pitjor es que amb tantes hores que tens per pensar, barrejat amb el silenci i l’inactivitat es quan et venen a la ment aquells petits problemes que has anat esquivant durant el dia. Però, passen les hores i el que era petit s’acaba amplificant en autèntiques catàstrofes que semblen que no tinguin solució.

Sort que al mati seguent, tot i la son que arrossegues, surts al carrer i l’aire et ventila una mica les idees, i el món ja no sembla tan complicat ni els teus problemes tan apocalíptics. Encara hi ha esperança. Així doncs, comença una nova setmana. Alegria!

5 comentarios to “Nits d’insomni”

  1. Pink Pony said

    Alegria nena! ais…Vull pensar que així aprenem algo…

  2. Ana Amory said

    Benviguda al grup de els insommi.
    res, cuando lo tengas, conversa con el, no te obsesiones en echarlo, es como un vecino pesado, mientras más lo evitas, más se perpetua.

  3. Clara Bassols said

    Laura! Comparteixo 100% el teu post. Jo aquesta nit també he tingut insomni… i no aconsegueixo obrir els ulls del tot… aixxxxx!!!!!!!!

  4. jaume said

    que vas prendre molt café durant el dia?

Responder

