Neu

marzo 8, 2010

Pluja, neu, fred, canvis, vells records, confusions, nous replantejaments, tràfic, porters que et somriuen, llibres que t’enganxen, ganes de viatges, noves il·lusions, vides paral·leles, the lovely bones, pelis que mai he vist, muntanyes en llista d’espera, guions, dharma, escalada, poetes de l’absurd, rutes en bici, gel, llàgrimes, ostres del futur, sopars reconfortants, amics, guionistes apassionats, aventures, març.

El mes de març es un mes extrany. No saps ben bé quin temps se suposa que es el que ha de fer. No es la primera vegada que neva en aquesta época a Barcelona. El meu paraigües no funciona i he tornat a casa de color blanc. Avui m’agrada el color blanc. M’agrada que es formi un caos al carrer per culpa d’una mica de neu. Aquestes coses recorden que estem vius i que tot es real.

4 comentarios to “Neu”

  1. Marta M.Q. said

    Un post genial! 🙂
    Avui és un dia per quedar-se a casa (però demà ja farà sol, diuen) i el març és un mes de transició (i després vindrà el bon temps).

  2. David said

    Avui et sents presa dins del teu món feliç, com el pingüí de la pel·lícula, amb la seva bufanda i el seu somriure?
    Estic segur que t’agradaria sacsejar al màxim el teu món perquè, com ell, també caigués el màxim de neu!

    PD: Encara que no podries ser un pingüí solitari. La Marta al veure nevar seria la primera en entrar dins per tirar-te voles de neu i lluir el seu nou abric!

  3. jaume said

    a mi també m’encanta! aquí a Birmingham s’ha posat de blanc ja unes quatre vegades aquest hivern i en algun cas s’hi ha estat alguns dies i és clar n’hi ha que sempre es queixen, no pas jo! m’encanta l’enrenou i l’humiliant imposició de la natura i que de cop ens fa anar a tots més a poc a poc, inclús caminant has de parar compte per no lliscar, tot és més bonic i complicat però això no em sembla pas un inconvenient
    i no vegis com li encanta també a la meva gosseta! en això ens entenem sempre m’han agradat les situacions extremes, suposo que per això cerco de complicar-me la vida els estius també

Responder

