Res a perdre

marzo 15, 2010

El cap de setmana es preveia tranquil, de brises pausades i cel en calma, però ha acabat sent tota una experiència contrarellotge plena de trobades, acudits, calçotades que es convertien en botifarrades, cafès que no arribaven i molta, molta bici.

Així doncs començo un dilluns amb noves energies. No sense abans haver patit alguns entrebancs amb els vianants a primera hora, quan he intentat averiguar el culpable de les múltiples coalisions que he estat a punt de tenir amb altres ciclistes. Era jo la qui anava dormida o eren ells? Em sembla que tots sabem la resposta.

Però lliure de ferides i perills diversos, torno a estar sota la protecció de l’oficina nº373, amb el silenci zen, els articles relaxants i les il·lusions de nous horitzons que m’esperen.

I per acabar, aqui us regalo la meva frase del dia, setmana i mes: si no teniu res, no teniu res a perdre…però tot per guanyar!

5 comentarios to “Res a perdre”

  1. Marta M.Q. said

    Així m’agrada, començar un dilluns amb optimisme! 🙂 M’agrada el que escrius i com ho escrius! Un petó

  2. David said

    Temerària! Tenies ganes d’iniciar la setmana amb un extra d’adrenalina al cos? =)

    Hem quedo amb la frase de galeta de la sort que has fet! qui sap si s’haurà de fer servir! (per cert, mai he conegut un xino que doni aquestes galetes)

    David, des de l’oficina nº645

    • confusedinbarcelona said

      Es veritat…jo tampoc conec cap xino que en donguin! I tot i així tinc un gran repertori de frases de galeta de la sort…aix…si es que es la sabiduria lauriens jajaja

  3. Marta M.Q. said

    Jo vaig anar a un asiàtic a San Francisco on donaven aquestes galetes de la sort amb missatge 🙂

Responder

