Remember…

marzo 18, 2010

Desprès de complicacions técniques varies, per fi el meu germà té un conversor de video a dvd que funcioni. Aquest fet ha provocat que últimament en comptes de veure la tv normal ens passem el dia veient videos de quan erem petits. Treient de banda els interminables plans d’edificis i paisatges amb escás interès i dignes de pastilles tranquilitzants, de tan en quan hi surten petites joies de les personetes que un dia vam ser i ja no recordavem.

Alguns sabran sobre la fina linea entre ficció i realitat que tenia quan era petita.En general tinc records borrosos, fins i tot recordo millor el que em vaig imaginar que passava que el que estava passant realment. Per això ara m’estic sorprenent de veure’m molt més activa i present del que jo sempre m’havia pensat. Aviso que ja aleshores tenia els meus atacs de tonteria dignes de show televisiu. Ah! i resulta que ben aviat em vaig convertir en la reportera de la familia, explicant tot el que passava amb un micro imaginari. Així doncs em vaig iniciar en el periodisme molt abans del que em creia. Per cert, era corresponsal de tv3, hi havia nivell.

Diuen que les persones són essencialment les que erem quan erem petits.I potser sí que es veritat. Mirar aquest tipus de videos t’hi fa pensar molt, casi es podria dir que serveix com a teràpia. Així que res, us recomano que deixeu per un dia la tdt i treieu la pols aquests petits tresors del fons de l’armari.

Una respuesta to “Remember…”

  1. jaume said

    estaria be veure’l aquest video que dius

    en tot cas considera’t afortunada d’haver nascut en una època on la tecnologia ha permès gravar aquestes joies, ja m’agradaria a mi veure’m com era quan era petit

Responder

