Anys i anys…

marzo 24, 2010

Avui una servidora celebra que ha viscut un any mes en aquest món. Un món que fins ara encara no l’ha deixat de sorprendre i que espera i desitja poguer viure-hi per molt més temps. I es que, si hagués de fer una reflexió general de tot el que he viscut fins ara es que aquest petit planeta es en realitat un infinit camp de jocs. Es tracta d’aprendre a jugar i experimentar el màxim que es pugui mentre’s sens dongui l’oportunitat.

Parlant aquesta nit amb el meu pare m’he adonat de com cada persona valora de diferent manera l’éxit personal de cada persona. Per a ell, tenir éxit es triomfar a la feina i, de pas, amb la familia. No dic que no sigui important, però, em pregunto qué es el que realment t’endús amb tú el dia que marxes d’aquest món. Un bon contracte d’oficina? Una hipotèca finalment coberta?

Jo em vull emportar el record de totes les persones, tots els moments especials, totes les situacions surrealistes, totes les experiencies, viatges i activitats com més diversos millor.

Però bé, encara sóc molt jove, i segons els pronòstics astrològics que em pertoquen, encara em queden molts anys per disfrutar. Per cert, es dia 24 i faig 24 anys, alguna senyal del Cosmos o espècie de bon auguri hi deu haver, no?

Així que mentre em preparo per viure noves aventures no puc evitar cantar aquella famosa cançó que diu…vull viure aventures i vull viure-les amb tú! Qui s’apunta?!

7 comentarios to “Anys i anys…”

  1. David said

    Moltes felicitats iaiuna!!!! que són 24 anys físics però molts més mentals! jajaja!

    Tu tb vols viure la vida lo suficient com per, algun dia, donar-li la pallissa a algun net explicant-li “les aventures del avi/avia”, oi? Així m’agrada! que amarguem als nets amb les batalletes!!!

    Aquesta cançó pq coi em sona tant? No era “vull viure MIL aventures”? Era de bola de drac o algo així no? però devia ser de la part en que es tornaven ja molt violents i ja no ho vaig veure!

    Ens veieeem!!! Prepara les orelles! 😉

  2. confusedinbarcelona said

    Aiaii es veritat! era mil aventures! i sii, era de bola de drac!!
    Ens veiem!!

  3. Ana Amory said

    Vas bien pequeño saltamonte!
    me apunto a la aventura

  4. albadanes said

    Laureta el meu darrer regal d’aniversari. Venia a joc amb el teu post,… I és que a mi m’encanten! REcordeu: Els amics de les arts!!! 🙂

    • jaume said

      són molt bons, i estableixen una competició creativa que esperem que doni molts fruits amb els Manel, hi han hagut competicions creatives d’aquesta mena en l’història de la música, jo en puc pensar dos ara mateix, Beatles-Rollings i Oasis-Blur, algú en coneix cap més?

Responder

