Els misteris de Wisteria lane

abril 6, 2010

Diuen que la realitat supera la ficció. No ho dubto, tan sols haurieu de conèixer la veritable història amb cremes errònees que vaig patir ara fa una setmana. Però es un d’aquells temes del passat que vull oblidar i guardar en un dels racons més fràgils de la memòria.

En fi, que aquest pont no sé si he viscut més a la realitat o a la ficció. Em desperto pels matins i no tinc clar si visc a Wisteria lane i la meva veïna Bree està fent pancakes mentre’s l’extranya germana de la senyora Huber mira a travès de les persianes. Alguns ja sabran de quina sèrie parlo… Em refereixo a “Desperate Housewives”.

Tot va començar en voler provar de veure algún capítol, ja que una amiga meva tenia les tres primeres temporades. I al final va ser un no parar. Sort que entre capítol i capítol hi va haver alguna muntanya, una reconfortant raclette i, sobretot, bona companyia.

Aquest mes es presenta interessant, amb nous projectes i aquest cop no relacionats amb els guions (ja era hora una mica d’oxígen). Durant les pròximes setmanes una servidora s’iniciarà en el món de l’escalada, així doncs, potser el blog pateix un petit canvi de gir!

Responder

