Escalada. Capítol primer

abril 12, 2010

Avui començo la setmana d’una manera diferent. Intento teclejar, notant cada tecla com si fos una extensió dels meus dits, doblego els genolls i sento tots els morats i ferides varies acumulades de tot el cap de setmana. Resumidament, avui es el primer dilluns desprès d’haver fet un cap de setmana intensiu d’escalada.

Pero les estètiques ferides i petits dolors generosament repartits compensen aquests dos últims dies, on els meus records principals tenen a veure amb la repetida visió de roques, cordes, monitors-àngels de la guarda pacientment penjats i un grup de gent molt maca.

Em sembla que el curs se’m farà curt, però, això sí, bastant intens. I he de dir que, per desgràcia d’alguns opositors, tinc la sensació que la temporada d’escalada tan sols acaba de començar i va per llarg. I mentre’s espero per a seguir aprenent, millor vagi a ioga i demani consell al nostre estimat Juanjo, a veure si em dóna savis consells sobre com encarar la tensió que suposa anar de primer al fer escalada.Això si les agulletes em deixen, es clar!

3 comentarios to “Escalada. Capítol primer”

  1. David said

    Laurins! el que has de fer es demanar-li al senyor Juanjo que t’instal·li el poder de levitar dins del teus coneixements de ioga. Ja veuràs tu que ridícul sembla escalar murs quan pots sobrevolar-los mentre dius “ooohm!”

    Bé, ja faràs una desfilada prèt-a-escalé on els colors predominants són el blau morat i el vermell sang! ajajaja!

  2. confusedinbarcelona said

    jajaja m’ha agradat lo del prèt-a-escalé!! em sembla que es posarà de moda, sobretot ara que començarà a fer calor i es comença a anar més desabrigat…
    A veure si entre escalada i coses varies ens anem veient eh deivid! 😉

Responder

