Noves adiccions

abril 20, 2010

Desprès de dos findes intensius d’escalada vaig pel carrer i només veig parets escalables, forats, repises, cables elèctrics que semblen cordes… En fi, que aquest esport es adictiu i tan sols estic esperant a que arribi el moment de tornar-me a enfilar per les parets, mai més ben dit.

Per altra banda, els nervis primaverals no em donen opció a relaxar-me. La vida es curta i hi ha massa coses a fer. Això sumat a tots els assumptes pendents que vaig posposant em creen una espècie de sensació adrenalinosa (adjectiu de collita propia) que ni tres classes de ioga me la solucionen.

 Així doncs es moment d’aprofitar totes les energies i llençar-se a la vida, com diria el Juanjo. Això si, llençar-s’hi desprès de superar les lentes hores d’ oficina.

4 comentarios to “Noves adiccions”

  1. jaume said

    es adictiva l’escalada oi? t’entenc perfectament i es que te un element molt zen el fet de que t’ha s de concentrar en el moment present i allunyar les pors i tots el ssentiments engatius de al teva ment, apart del element estetic i sensual, l’escenari i la dansa amb la roca que representa, grans idees t’arriben quan estas alla a dalt! fa molt temps que no hi vaig pero es tant adictiu que durant anys i encara ara somnio de tant en tant que estic escalant i sempre sont somnis molt agradables

    es dificil relaxar-se quan tens coses per fer, millor fer-les i despres posar-s’hi no? en fi hi ha un equilibri que s’ha de saber trobar i no sempre es facil pero les passions de l’anima millor no ignorar-les, es com caminar per un fil de la navalla… es la meva experiencia, aixo no vol dir que ho tingui tot controllat

    enjoy riding the wave

  2. confusedinbarcelona said

    completament d’acord!! 🙂

  3. Marta M.Q. said

    Ets genial, Laureta! Boníssim el primer paràgraf 🙂

  4. jaume said

    la nova spiderwoman 😉

Responder

