El retorn de l’home del mercedes

abril 22, 2010

Companys, l’home del mercedes negre ha tornat. No havien estat al·lucinacions meves en el seu moment, ahir per fi vaig verificar que els meus transtorns d’imaginació són lleugers. Perque l’home-semi-animal estava al costat del seu luxós vehícle saludant a tots els vianants, a la seva manera, es clar.

I això m’ha fet pensar en com han canviat les coses en aquests pocs mesos que ha passat desde que el vaig veure. Es curiós com una persona pot canviar tan de pressa, com se li pot transformar la vida i l’entorn, les il·lusions o les esperançes. El dia que aquest bon home em va espantar per primer cop jo em dirigia capficada en els meus pensaments, sense disfrutar del present, veient un futur estrany o complicat. Res a veure amb la claredat amb que ho vaig veure tot ahir a la tarda, a la llum del sol, fixant-me en cadascún dels detalls de la cara d’aquell home.

I ara ja sé que, si aquell es el seu lloc preferit per mostrar les seves habilitats naturals, no hi ha res com acceptar la seva presència com a un adorn més d’aquesta meravellosa ciutat.

Responder

