Nits de blues i bona cuina

mayo 10, 2010

Si hi ha una cosa que m’agrada es una nit de tranquilitat a casa, on tot funciona al meu ritme i els rellotges deixen de funcionar. Sovint aquestes nits estan tenyides de música blues amb un dels meus principals consellers, en Robert Johnson. Aquell qui va anar a un encreuament de camins i va vendre la seva ànima al diable. O això explica a la seva famosa cançó “Crossroads”.

I es que en el blues, com a la vida, tot són encreuaments de camins on has d’anar escollint diferents direccions. En Johnson decidia els desviaments amb ritme pausat, fluint i enrient-se del destí. M’agraden les seves melodies de guitarra i veu trencada, que expliquen les alegries i misèries de la seva curta existència. Unes històries que transcorrien a la vora del Mississipi.

Es clar que en el meu cas ho he d’aplicar tot a una existència a la vora del Llobregat, per defecte, però imagino que alguna mena d’encant deu tenir. Segur que ell l’hauria trobat.

Una respuesta to “Nits de blues i bona cuina”

Responder

