Cap al Toubkal

mayo 20, 2010

Companys: me’n vaig. Per fi torno a agafar un avió i em dirigeixo cap a terres “estranyes”. Les que més em fascinen. Terres que estan tan lluny i tan aprop al mateix temps. Mai va malament un canvi d’aires. A més, aquest cop el canvi d’aires serà literal: me’n vaig a pujar quatre mil metres.

I es que aquest pont una servidora estarà en fase de superació física i personal pujant el cim més alt de l’Atlas: el Toubkal (4.167m). El què passarà i com es un misteri. Un misteri que ja us desvelaré a la tornada. I mentrestant aqui us deixo un reportatge de la combinació que farem, tot i que al revès. Primer pujarem al cim i desprès ens anirem a relaxar a Marrakech, això sí, amb uns bons i merescuts banys termals!

Que tingueu un bon pont!

2 comentarios to “Cap al Toubkal”

  1. jaume said

    que us vagi molt be! quina enveja em fas! saps què estaré fent jo? llegint i prenent apunts i llegint i prenent apunts i més llegint, espero que al menys m’agradi el que llegeixo

    vinga, doncs però que molt bona sort i força, amiga aventurera! 😉

  2. pink pony said

    A por todas! Espero la crònica de tornada 🙂

Responder

